Hvorfor Rejsegarantifonden?
For vores kunder betyder en garanti fra Rejsegarantifonden følgende:
Hvis en af vores samarbejdspartnere af en eller anden grund ikke kan levere den bookede service, fx på grund af konkurs, vil Travel Nord ApS sørge for, at vores kunder får tilsvarende eller bedre service fra en anden operatør, eller at den bookede service refunderes.
Rejsegarantifondens dækkning betyder endvidere, at hvis Travel Nord ApS går konkurs, taber vores kunder ikke deres penge, da Rejsegarantifonden refunderer indbetalte penge for ikke afviklede rejser.
I perioder med krise, er mange operatører gået konkurs, bl.a. flere hoteller, biludlejere og flyselskaber. Hvis en kunde på internettet har forudbetalt, for en service direkte til en virksomhed, som går konkurs, vil hele det betalte beløb normalt være tabt. Det betyder ikke kun et økonomisk tab for kunden, men også, at det kan ødelægge hele rejsen, for eksempel hvis man står i lufthavnen og ikke får udleveret en booket bil. Sådanne situationer garanterer vi, at vores kunder ikke kommer til at stå i, hvis ydelsen er købt hos Travel Nord.
Travel Nord ApS er medlem af Rejsegarantifonden (Nr: 2442)
Rejsegarantifonden yder bistand til rejsekunder, der har købt en pakkerejse, og eller til rejsekunder, der udelukkende har købt en flybillet. Ved enkelthvis køb af andre ydelser end flybillet på internettet, dækker Rejsegarantifonden ikke, så man er altid meget bedre dækket ved køb af pakkerejser.
Læs mere om din dækning på rejsegarantifondens hjemmeside >>
Info
Hvordan bestiller jeg rejsen?
Under hver enkel tur er der en knap "Bestil/forespørg" hvor man kan forespørge om et uforpligtende tilbud
Du kan også kontakte os:
2398 8200